Joors inbjudan, gratis mobilt bredband

Uppdatering 2013/07/16: På grund av att så få faktiskt använder sig utav de invites jag skickar ut så har jag bestämt mig för att efterfrågningar på invites härmed inte kommer att accepterats. Det tar för mkt tid och det används ändå inte av er.

Joors är ett företag som erbjuder mobilt bredband utan någon månadskostnad, istället är den reklambaserad och visar reklam vid uppkopplingstillfället. Därefter surfar man upp till 10Mbit/s och 2GB datatrafik per månad ingår. Har testat hemma hos mig och kommer upp i 5-7Mbit/s, vilket inte är helt fel med tanke på kostnaden för det. Läs mer för att få en inbjudan! Jag har fått tag i ett par inbjudningar/invites, så om någon är intresserad av detta, lägg en kommentar och bifoga din epostadress på ett eller annat sätt, så skickar jag ut en invite. Har testat själv och det är perfekt när man är ute på vägen och mobilen inte har tillräcklig täckning för att förse datorn med bredband, eller när man är i till exempel sommarstugan.

Genom invite/inbjudan får du startpaketet (engångskostnad) till ett reducerat pris, därefter surfar du gratis varje månad), fram till 11:e augusti 2013 får du 200kr rabatt.

29 comments on “Joors inbjudan, gratis mobilt bredband

    • Japp, en invite har skickats till dig, några få ej använda inbjudningar än så länge, så registrera dig snabbt för att säkra att du får en bland de som skickats ut! Ha det fint!

  1. Jag tänkte testa Joors snart när mitt nuvarande abonnemang löper ut. Om det skulle finnas en invite kvar tar jag tacksamt emot den så beställer jag ett startpaket bums från dem =)

Leave a Reply

